måndag, november 14, 2011

MY WEEKEND

fre: jobb 22-06

lör: vaknade upp vid 12 (för att kunna somna på kvällen) blev väla en sväng. senare på kvällen lagade jag och fredde jättegod mat! mmmm. passade mig utmärkt i smaken ;) min nya favvorätt faktiskt! chili con carne med sallad, tortilla chips och gräddfil. sen löste vi sudoku i FYRA timmar. pensionärer? nä men jag älskar sudoku och så hade han sånt spel i sin byrå haha. kollade även på "Yes Man" under tiden. mysig lördag!

sön: gjorde en megabrunch när vi vaknade med korv, bacon, ägg, bröd i ugnen, juice, yoghurt osv. var på Etóile också en sväng och träffade chrisse och emma. sen blev det middag hos familjen Hansson. hade jättetrevligt igår! hemma rätt tidigt från fars-dagsmiddagen då jag började med att baka kanelbullar... huuur goda blev de inte?! - MEGA MEGA MEGA! mmm :) blev en tidig kväll där med. wonderful!

Inga kommentarer: