onsdag, oktober 12, 2011

take me back to mallorca!

 kom båtar tidigt på morgonen för att ankra vid kusten
grand follies :)

 det var jättefint utsikt från där vi solade! 

 vid freddes och hans familjs pool där de har lägenheten

jag och fredde gick ut på jättemysig bar på kvällen i Palma
sen hyrde vi båt en dag och åkte ut med den till en  kust

HÄR(!) stannade vi hela dagen. vår båt är mellan de två andra segelbåtarna

 fredde :)

 så otroligt fint!

 sen vid 2-tiden gick vi upp till den enda restaurangen på kusten och åt. restaurangen
hade inte alls någon el utan gjorde all mat på grillar! såklart hade dom kylar till dricka och dylikt men inget annat

 sen åkte vi på en gummiring efter en vattenscooter haha
 jag och fredde var ute och käkade på Cappuccino på kvällen, 
efter det tog vi nån drink

 ena dagen skulle herrarna stå för middagen. freddes mamma hade dukat så fint
på deras altan!

 titta så mysigt vi hade :)

 mmmm var ju tvungen att äta min favoritglass där nere!

 fredde och olivia på restaurangen på Grand Follie

helt underbar utsikt från restaurangen vi åt på!
längst till vänster sitter vi


killarna skulle hoppa såklart haha

hittade en tant som gillade att sola och... gymnastisera..?

1...2...3... HOPP!

en dag drog jag, fredde, tessan och roth in till palma
och shoppade lite innan middagen

här åt vi på en jättefin och mysig restaurang med god mat

v v v

jag och fredde skulle till en annan strand


HÄR! jättemysigt hade vi. låg ca 10 min från deras lägenhet

sista kvällen då alla käkade och drack tillsammans :)

vi åt på en mysig restaurang nere i hamnen
med oerhört god mat och dricka


oliven blir fixad av christer (freddes pappa) ;)

MAH GAD! den godaste efterrätten jag nånsin ätit...mmm

vi på Cappuccino med en drink efter maten

sista soldagen innan vi skulle åka hem!
hade en underbar semester i somras :)

Inga kommentarer: