fredag, september 09, 2011

SKRATTRETANDE

.. är vad detta just är. en nära vän till mig har sagt att jag förändrats, personen antyder väl mer till det negativa då.. och jag kan faktiskt ta att personen kan säga det till mig eftersom den KÄNNER och UMGÅS med mig.. att nån annan har tycke i det hela är ok, MEN att nån jag känner mer ytligt och aldrig umgås med även håller med att jag har förändrats till det negativa förstår jag inte ... QUE?!?!?! hahaha.

sen att de flesta vill vara alla till lags i HåBeGe är en annan femma, men seriöst, stå för vad du tycker och lägg dig inte i andras mög. tycka kan du göra om folk du känner. sånt här gör mig bara irriterad. och förresten har jag inte alls det ändrats till det negativa enligt alla mina andra lojala och ärliga kompisar, 'cause im tha best! bitches. still the same old paula.

Inga kommentarer: