måndag, september 12, 2011

Bakfull

Åh gud så bakfull jag har varit idag! Har nog aldrig varit så bakfull innan.. Har spytt fyra gånger men hade nog kunnat spy en gång till men nä usch.. Aldrig igen. Förstör bara ens nästa dag, helt onödigt. Annars har jag megaroliga bilder från gårdagen som kommer upp imorgon :)

Annars har jag även haft världens bästa man som köpt ett helt paket piggelin och två drickyoghurtar. Tagit hand om mig väl innan idag. Hade jätteroligt med mina fina vänner igår men utgången var helt ok annars. Sen hade jag tydligen ringt och väckt Fredrik kl 03 på natten haha snäll tjej.. Som sedan låg vaken i 1,5 h och väntade på mig.. Oh gud haha. Jaja nu aka jg försöka sova. Är fortfarande bakfull och kl är 02.30, helt sjukt ju.. Hoppas ni andra sover gott i alla fall ;)

Inga kommentarer: