tisdag, mars 29, 2011

tuesday

Oh. Ville överföra lite bilder som jag tagit nu på senaste, men det går tydligen inte. 
Igår lunchade jag med kim och daniella. Megatrevligt. Tränade också i 1,5 h om ni undrare. Hann dock inte träna idag eftersom jag vaknade 15.00 idag, haha har varit jättetrött.

Måste bara poängtera att folk i denna stad är verkligen falska. Om man nu inte tycker om någon, varför ens anstränga sig att hälsa? Varför gå runt och hälsa på folk man inte tycker om? Haha patetiskt. Jag vet i alla fall en som är sån. Hälsade på mig ute och sen efter det viskar hon till sin tjejpolare 'hon är äcklig' haha, vad är inte du då? Tror nog det är två stycken som gillar henne i denna stad annars är det nog hon som är äcklig osv. Haha så det var rätt komiskt igår när hon hälsade på danni och sen sa hej till mig när jag bara ignorerar henne (ja, as coolt) och hon kollar fram och tillbaka på oss två och vet inte ens vad hon ska säga - idiot.

Inga kommentarer: