onsdag, mars 09, 2011

my weekend

"and when we grow up, we still break those rules"
 -
i alla fall. ojoj vad har hänt i mitt liv dem senaste dagarna? jajo, fest, jobb och häng med polarna haha. knappt det alltså. jobbar ju som en jude nu så hinner knappt träffa några förutom när man ska ut för alla andra också ska dra ut.

torsdag - megamegamegamega. jag och zahra körde på utgång, jajo tack. blev as packad, hamnade på mc donalds tydligen. var tuvngen att spy lite på parkeringen där utanför mitt jobb. rätt charmigt. sen in och käka.

fredag - baaaaaaaaaais så jag ville dö. sen jobb på pl.

lördag - må bra på morgonen i alla fall. jobb till 22, sen ausgang! det var så jävla mycket folk ute så det var sjukt. värre än lönehelgen där ja. okej... alltså i lördags var jag mega x 100 hahaha. jag var så sjuk i huvudet och har nog inte haft så roligt på länge. filip hammar raggade på mig, creeeed för det. mötte upp zahra tydligen haha, fick ju bli mogwai, pl, lila, tempel, cantina och cardinal den kvällen. träffade as mycket bra och roligt folk :) sen blev det efterfest tydligen. bojjo och dom hade burit med mig haha. sen på morgonen som jag skulle hem ramlade jag NER för hela rasmus jääävla trappa, skrappade upp röven så har massa rivmärken där, sen spydde jag även ner hans toalett. mysig tjaj. fontänspya för er som undrar. 
blev jobb senare på eftermiddagen, fyfan. never again. kanske borde börja dricka mindre när jag är ute. kan va en bra början i alla fall.

Inga kommentarer: