onsdag, mars 16, 2011

big brother

Haha detta kan nog vara det hemskaste jag sagt på länge, MEN, jag hade nog kunnat vara med i Big Brother. Bara för att liksom haha. Har förändrats som fan efter min resa i Aussie, bryr mig verkligen inte om vad någon tycker och tänker om mig för det är bara personer som inte är nöjda med sig själva eller sitt liv, tooo bad for you. Men jag är! Varför lägga massa energi på vad andra tycker och tänker om en hela tiden? Äsch. 

I alla fall, back to track - jag hade i alla fall försökt vinna alla uppdrag så man hade kunnat festa hela tiden och vara sjuk i huvudet där haha. Jag hade nog haft roligt där. he-he. och är det bara jag som tycker Martin är snygg i BB? haha Peter är rätt charmig också. men martin hade jag i alla fall (haj på daj, ta på min graj) ja gärna.

Inga kommentarer: