torsdag, februari 24, 2011

jag är cp på riktigt - read (and enjoy..?)

lördagen som var nu i helgen var väl den som det hände mest på haha. kan väl både skratta och smila åt den kvällen/natten. eller av det jag minns (läs: 10% av 100%). dessa ord kommer kanske ofta ur min mun men detta var den mest fruktansvärda fylla jag någonsin haft. att höra dagen efter vad jag i helvete gjorde fick mig både att asflabba och även ge mig den där ångesten samtidigt haha!

1. dansat på baren inte helt så nykter
2. haft shotrace med mig själv (försökte väl slå rekord eller något)
3. minnesluckor minnesluckor x 10
4. puttat in fredrik (vakt som var ute) i några på skoj så han nästan hamnade i bråk
5. skrikit fuck you till några blattar som brukar hänga på mc donalds (trodde jag kände dom)
6. stått utanför faddis place (drugstore) helt själv och snackat med några?
7. ramlat in med huvudet före in i bord-och soffkanten på mc donalds
8. halkat där man tar ketchupen och bara legat kvar
9. råkat hälla ut en stor cola på matthias
10. råkat ha matkrig och hälla ut vatten överallt
11. matthias fick hjälpa mig hem från mc donalds (kommer inte ens ihåg att jag varit där)
12. inte fått upp nycklarna så mamma fick hjälpa mig in

what the fuck. jaaha no more shots for me. är jag riktigt jävla dum i huvudet eller? haha. kan ju verkligen inte bete mig. får ta det lite lugnare nu framöver tycker jag. that was all for me this time! he-he.

Inga kommentarer: