onsdag, januari 05, 2011

bondi

saja. da bodde man i Bondi nu for tillfallet. bor med tre killar, tva brasilienare och en kanadensare (canadicken as well, som vi brukade kalla henry for haha). trivs jattebra har an sa lange faktiskt, busshallsplats ratt utanfor huset och 200 meter till bondi beach. fuckin great!! ska val bo har ett par dagar nu tills Peter kommer fran new zealand.

det enda negativa for tillfallet ar att kl ar 02.13 en onsdag (och ja, jag ar hemma for forsta gangen pa en manad typ) sa ska kanadensaren dra hem en tjej of course och nu ligger hon och skriker dar inne. vafan. haha borjar bli ratt trott sa hoppas dom ar klara snart tack...

annars var jag ute igar, tisdags, haha var sa jaaavla paackad for vi spelade goonpong och thomas och co ville fa mig full. jo check! det fick dom ocksa haha. kom inte ens tillbaka till Bondi for jag var sa full, sa fick sova pa hostelet. sov till kl 16.00 hmm... bakfull?! - jo tack, fyfan aldrig varit sa bakis som idag sen jag kommit hit.. usch never again.. hmmm ska bara ut imorgon igen med emilie och pa fredag ska vi fira johnny! cant wait !! och ska se om jag kan fa plats pa chilli blue ocksa.. ahja vadret suger har for tillfallet men hoppas det ordnar upp sig snart, vill garna ha nytta av lagenheten eftersom jag bor sa nara stranden nu!

love from Bondi!

Inga kommentarer: