onsdag, december 29, 2010

29 december 2010

skittrakigt att skriva har nar ni inte ens kommenterar nagot! i sa fall kanske det ar jag som skriver trakigt haha. men man maste vara har for att inse vad man gar miste om ;) annars skriv comments pa vad ni vill att jag ska skriva om eller fragor haha. nagot sant i alla fall..

ikvall ska vi till bondi pa avskedsfest hos anna. goteborgare som drar till thai! blir 7e dagen ikvall da , fyfan mar inte braaaa .. igar var sjukaste ocksa, somnade kl 09.00 pa morgonen haha. utgangarna har ar ju inte som dom i helsingborg precis :) haha fick aven hora att killarna pa hostelet vi bor pa tycker jag ar snyggast haha. gottt!! high five pa den ;p

nu ska jag gora mig i ornding och laga lite mat . HAPPY NEW YEARS!! om vi inte hrs innan dess. puss!

Inga kommentarer: