fredag, december 24, 2010

24 december 2010

Klockan ar 12.30 nu och sex stycken bakfulla personer uppe pa rummet haha. Var ute igar pa world bar, mer ett backpacker stalle. Var helt okej men det kan absolut inte mata sig med ivy om man sager sa! haha. Fick reda pa att U2 ocksa hade varit pa ivy en lordag vi INTE var det.. Kul att missa dom dar! Det sager dock val en del ocksa om kandisar gar dit? haha sjukt gott utestalle.

I alla fall, MASSOR har hant sen jag skrev! haha. Var ute nu i tisdags med Bob, Adde, Gullis, Anton, Andy, Arvid och Dennis. Hahahahaha sjukaste utgangen hittills! Oh hel-ve-te. Varldens basta utgang. Kom hem kl 10.00 pa morgonen for vissa ville dra till Bondi kl 07.00 och bada hahaha. Sen somnade alla halvt pa graset pa Bondi. Normalt.. Ja ni kommer fa se bilder! 

Nu ar det jul och nu ska jag in till city och hamta mina skor som jag bestallt, HOPPAS verkligen dom har kommit idag. Fyfan vad sur jag blir annars !!!! Skiiitsnygga ar dom i alla fall. Annars blir det svenska kyrkan vid 18.30 sen supa supa. GOD JUL!!

Inga kommentarer: