torsdag, december 16, 2010

16 december 2010

Okej nu har jag faktiskt en bra ursakt till att inte lagga upp bilder har - det gar inte! Forsokte lagga upp lite bilder igar men det funkar inte, vet inte varfor. Helt konstigt, ska i alla fall prova igen. Star att det ar nagot server-fel.

I alla fall .. Hoppas alla ni i Sverige har det bra och verkligen gottar er att det regnar och askar har i Sydney nu, alltsa inget Bondi idag inte! Vi har laddat ner lite Mighty Ducks filmer som vi ska se ikvall, blir nog ingen fest ikvall heller. Annars ar det fredag imorgon och da borjar det igen haha. Pa lordag kommer Anton och co och da ska jag ut med dom, vara fyllor gar aldrig bra hemma i Helsingborg, eller jo bra gar dom men aldrig lagom nyktert. Sa vi far se hur det blir har i Australien haha.

Det var alles for mig! Jag har det super och hoppas ni ocksa har det. Skaffa skype sa vi kan skype-dejta. Lagg till mig pa: paulanicole.filipiak eller skriv era adresser har sa jag kan lagga till er :) ciao!

Inga kommentarer: