tisdag, november 23, 2010

t. f. s. s. m.

måste verkligen skriva om mina senaste dagar, kanske inte i detalj riktigt, för det orkar jag inte, men har nog varit med om de sjukaste på länge faktiskt.

torsdags: blev ju utgång då, jävligt go haha. helsingborg har spårat känner jag. vet inte om fler håller med mig, men det känns nästan som det eftersom en och annan kläcker ut sig om att något sjukt har hänt under gårdagens fyllor. hmm. blev i alla fall den vanliga rundan och slutade med efterfest tydligen där hugo visar upp sitt riktiga jag, men jag gillar det ändå.

fredag: mådde riktigt dåligt senare under kvällen och låg i fosterställning haha. tur hugo tog hand om mig och serverade vatten till mig. sen blev det avskedsmiddag och den vanliga rundan. igen. slutade även där med efterfest.

lördag: blev utgång ändå tillslut, men kom till mogwai kl 02.40 haha men det var kul ändå. hugo var riktigt chÄf den kvällen!

söndag: jobb först och främst efter ett par timmars sömn. har vänt dygnet helt! sen blev det bakishäng fast jag inte var så bakis, men för att jag var sliten haha. sov hela tiden.

måndag: har nog bott på tågagatan hela veckan känns det som haha. fått en massa fina nicknames också som pål, paul potts, pållen, polen osv men rätt komiskt att jag reagerar på pål. blev även god middag som hugo lagade som jag sa öh till först. nej men sjukt gott faktiskt. sen tog jag mig i kragen i alla fall och lämnade hugo och perry haha, var nog på tiden kanske. det var väl det fast utan alla detaljer mer?

Inga kommentarer: