söndag, oktober 31, 2010

gårdagen, read and enjoy

HAHA oh gud vad fan hände igår säger jag bara. började hemma hos andy och anton för deras avskedsfest. kanon var det. hade så jälva kul. var som mest ca 50 pers i lägenheten haha. träffade massa nytt folk dessutom - alltid lika kul. haha började snurra till ordentligt i huvudet där. nej fyfan vad bra det var hos anton och andy igår! 

sen blev det ju den vanliga rundan som vanligt - mogwai där jag och chefen gick loss med massa shotar! haha kan ju tillägga att jag i princip var bara ute med honom igår. sen blev det pl, gick loss på baren där tydligen sen begav vi oss till bakom och sist tempel. snea tot på blatten på drugstore också tydligen sa simon hahaha jag är så jälva sjuk i huvudet när jag är ute och har fått lite sprit i mig. men gott är det :) kommer dock bara ihåg typ tre stycken från gårdagen: bassem som bar mig på axlarna ett bra tag kommer jag ihåg, ålle och chefen haha. bra där! (gustav kjellbergs dialekt)

Inga kommentarer: