onsdag, september 22, 2010

otrohet

har varit mycket snack om det på mitt jobb och lite överallt eftersom att jag ska resa , eller mer snackat om hur jag ska göra osv. men nejnejnej, jag kan verkligen säga att jag INTE är den typen. och folk som känner mig VET hur jag är som person. jag älskar att lära känna nytt folk och det kvittar om det är en tjej eller kille haha så ja., har väl bara hänt att jag kommer bättre överens med killar ibland. jag har över hundra killkompisar och kommer alltid så bra överens med dem och så kommer det att förbli. men bara för att jag har det behöver jag inte vara otrogen för det väl? min mamma var exakt likadan. umgicks alltid med killar och dylikt. så naaaaj, inte otrogen här inte. bara jag snackar lite too much med en kille kan jag känna mig dum haha. men man inser ju sen tillslut vem som betyder mest! :)

1 kommentar:

Diddi sa...

vi köpte allt på harald nyborg:D jätte billigt me dukarna där, min stora kostade bara 149 :- !!!!