lördag, september 04, 2010

oh hatar livet

vet verkligen inte hur jag ska göra nu. jag ska åka iväg till australien i en månad i december. vill egentligen åka iväg i fyra månader för att jobba och verkligen uppleva saker där nere och umgås med de jag åker ner med. men om jag åker iväg längre så vill min pojkvän inte vara tillsammans med mig. förstår honom också på ett sätt  men samtidigt inte. är man inte tillräckligt kär då eller är man rädd för att bli lämnad? jag känner att jag vill vara med honom och ser en framtid med honom. varför skulle detta vara ett hinder då för oss om båda känner så? (om han nu också gör det så klart). oh kan ha varit det jobbigaste i mitt liv so far haha. vad hade ni gjort? TACK FÖR SVAR.

2 kommentarer:

Malin sa...

Förstår att du tycker det är jobbigt! Jag kan bara tala utifrån hur det var för mig och victor. Han skulle ju åka iväg i 4 månader och jag var först helt inställd på att jag inte ville vara tillsammans med honom då. Men ju närmre hans avresa vi kom ju mer insåg jag att jag verkligen inte ville förlora honom bara för att han skulle vara borta i 4 månader. Och när han väl var borta gick det väldigt bra, klart jobbigt ibland men mest för att det är frusterande att inte kunna röra varnadra och så. Det som var kul var att det var som att vara nykär igen när han kom hem! Efter så mycket saknad! Så om du vill vara borta och se saker, så gör det, du vill inte ångra dig resten av ditt liv och förhoppningsvis inser rikard (?) precis som jag gjorde att han inte vill förlora dig för att du gör något du drömt om några månader. kram!!

Paula sa...

tack maaalin! jag håller med, du har så rätt så! tacktacktack hihi