torsdag, september 02, 2010

FUCK ME BIG TIME

nu har jag hamnat i samma sits igen. jag orkar verkligen inte det. vad är det med mig egentligen? var stensäker på att jag inte skulle vara iväg mer än 4-6 veckor nu är jag sugen på att vara iväg i 16 veckor, alltså 4 månader för er icke-matematiker som ej orkar räkna. 4 månader är väl egentligen sisådär mer lagom än en månad, eller? man hinner ju skaffa jobb där nere och jobbar under de månaderna man är där. oh. fyfan tycker detta är riktigt jobbigt. har ju även kille här hemma som man inte helt riktigt vill bara lämna men sen samtidigt ska en kille inte sätta stopp för det man vill göra. man behöver ju klart inte göra slut, absolut inte. detta provar bara ens förhållande till det yttersta! julia på jobb var ju iväg i ca 5 månader men hon och viktor gjorde ju inte slut. bara för att man åker iväg behöver man absolut inte tänka i de banorna att man måste skiljas åt, men jobbigt kommer det självklart att vara! vill gråta just nu, känner mig helt tom för jag vet verkligen inte hur jag ska göra. detta känns verkligen megajobbigt.

Inga kommentarer: