fredag, augusti 27, 2010

träna istället för att klaga

jag är verkligen inte den tjejen som säger och klagar på att jag är tjock. för jag tycker faktiskt jag är normal (hur man nu definierar normal) men lagom, inte för smal och inte för tjock. det enda jag har klagat på är i så fall min mage. men nu har det gått för långt haha. måste bli frisk så jag kan göra något åt detta - t r ä n a. nej för nu känner jag mig faktiskt tjock. helt seriöst. 

klarar dock inte av folk som är normalviktiga som klagar på att de är tjocka och ska leva på vatten resten av veckan (förutom linda för hon är min vän haha). kan inte folket bara börja träna istället och äta nyttigt eller normalt? sååå mycket hälsosammare att leva ju. gör som jag och filippa - t r ä n a. haha. sluta inte ät bara för att ni vill gå ner i vikt, för börjar ni käka igen går ni ändå upp de få kilo ni gått ner. oh trötta mig. suck på detta

Inga kommentarer: