lördag, augusti 28, 2010

för- och nackdelar

eftersom vissa tror att de är bättre än alla andra så tänkte jag bara säga att nej, ingen är bättre än någon annan. alla är vi lika och ingen är perfekt, hur mycket någon än tror det så är det inte så. vi har både för-och nackdelar med vår kropp ( och såklart personligheten, som egentligen väger tyngst). men just nu tycks allt kretsa om kroppar. så här kommer mina:

FÖRDEL: mina ben - jag tycker jag har smala fina ben som jag är nöjd över
NACKDEL: mina armar - tycker de är tjocka och öh, haha vill träna bort allt och ha lika smala som hon tjejen som jobbar i affären revival store? heter det så, där vid tretton? haha aja

har såklart fler för-och nackdelar med min kropp men dessa är väl de jag mest tänker på i så fall. vilka är era? :)

Inga kommentarer: