torsdag, augusti 19, 2010

bloggar jag läser

filippa rosenberg - en av få av mina bästa vänner som har blogg, så helt klart att jag får läsa den! plus att hon oftast har bilder och det är det som är roligast :)

nina mariwany - en till som också alltid lägger upp massa bilder, speciellt på sina saker som hon köpt och på massa annat! mmmm stort plus i kanten haha. och en blogg som jag följt väldigt länge!

johanna olsson - skriver verkligen om lite allt möjligt och skriver roligt haha älskar humor. plus att hon skriver väldigt mycket om mode och ger tips om allt, som kan komma till nytta ibland :) så den är kul att läsa.
diana mathisen - skriver alltid om vad hon ska göra så man får ju hålla lite koll på vad som händer haha, ne men gillar att det är så mycket resor inblandat! även här förekommer bilder hihi

elin lövehed - glömde nästan bort lilla elin! förlåt. men hon skriver lite då och då, borde uppdatera oftare så man vet vad du gör om dagarna haha. också en av mina närmsta så of course man får läsa le blogg.

emelie olsson lagerquist - en tjej som jag jobbar ihop med. det har hänt så mycket nu på sistone så det är kul att läsa om vad som händer i hennes liv hihi.

ida ståhl - haha crazy and lazy, som man kan trycka i på hennes blogg. yr borde också få vara en knapp som man hade kunnat trycka i på! men eftersom jag känner henne så är den rolig att läsa :)
jennifer green - här har vi en som älskar att lägga upp bilder och jag älskar att glo på bilder, så denna blogg får gå in på ibland och läsa hihi.

månnie - inte värd att stå hennes riktiga namn. hahaha naaaj skojar! det bästa av allt är att man får vara med i bloggen ibland haha! och därför måste man bara läsa den hihi. plus att hon är så jävla störd hahaha och skriver faktiskt roligast i hela vääärlden.

det var alla! läser kanske inte alla varje dag men vissa gör jag i alla fall, när jag har tid och lust hihi. känner alla på ett och annat vis som jag skrivit upp för alla vi bor i helsingborg (och alla som bor i hbg vet ju hur "stor" vår stad är haha), och då så blir det extra roligt att läsa bloggarna då! :)

Inga kommentarer: