måndag, mars 01, 2010

utgång a la lördag

igår var jag ute och sjukt lyckad utgång faktiskt! började med att jag drog hem till antons polare där han och fyra andra boys var. pimplade vin och shots blev det. haha fyfan sen spårade det på förfesten, alla blev för fulla och trodde sig en massa. sen blev det ner till dahlberg, träffade min skönahöna sofie, jennie och rebecca haha. alltså jag och sofie är inte normala när vi är ute tillsammans, så drog och hängde med dem. bakom blev nästa stopp och där var inte alls mycket folk har jag för mig? dont remember. sen blev det CANTINA haha så sjukt jävla kul dock, ska dit varje helg nu :) sen fick stollen och tim sätta mig i en taxi hem. mådde dock ej bra, spydde typ tre gånger också haha men mådde i alla fall bra efteråt. har mått bra idag också dessutom! viktigt :D

Inga kommentarer: