söndag, december 27, 2009

Juldagen :) om ni orkar läsa

Juldagen var sjukt bra! Började med att jag och mattis möttes upp och satte oss på Pub Ro, och en efter en slank hans polare in och satte sig med oss. Öl efter öl, öl efter öl blev det och klockan slog 21.40. Vi drog till dunkers där Zinc hade öppet och skulle bli något utöver det vanliga, och ja, det blev det. Hade nog världens roligaste juldag. Fyfan, träffade massa hultsfredpolare och annat folk. Jag stormtrivdes i alla fall! Träffade även min bror och hans tjej. Även hans alla gamla polare som jag inte sett sen jag var mini-paula haha, sjukt nice :) efter det ringde min man efter mig och ville få mig till Bakom. Fick ju ställa upp, och ville även träffa min man så drog dit och var där resten av kvällen .. Lord, elin och kim hade tydligen aldrig sett mig fullare men håller absolut inte med :P i alla fall, hade en sjukt bra kväll förutom att jag mådde cp dåligt fram mot kvällen och min man fick ta med mig hem haha.

Inga kommentarer: