måndag, december 07, 2009

19 år och födelsedagsfirande!

Hej i sig, på alla! :)

Jag vet, har inte lagt upp bilderna än. Lovar att det kommer imorgon! Jobbar inte så ska fixa med det då. Annars har det inte hänt så mycket på senaste förutom att jag fyllde 19 i lördags! :D Hade middag på Bakom först, var ca 17 st sen var det inte alls mycket folk. Alla kom vid 00 har jag för mig? Sjuuukt mycket folk, jävlar! Men hade riktigt kul, tackar tackar vi för! Och tack alla som var på middagen :) Blev i alla fall dunderpackad, den lördagen blev nog alla packade. Var nått utöver det vanliga så att säga, något magiskt i luften på Bakom haha.

Annars har jag fixat nyårsklänning och nyårsskor, sjukt skönt att inte tänka på det mer. Ska bara lämna in klänningen till en sömmerska som fixar lite med den hihi. Byebye :)

Inga kommentarer: