måndag, november 02, 2009

weronika?

Var och käkade idag på Fuji i stan, den sushi restaurangen i stan, och jag lovar er att det var FÖRSTA och SISTA gången jag satte min fot där inne, eller åt deras mat. Fyfan vad äckligt! haha de andra tog sushi och jag tog kycklingspett med ris. Fick 3 små pinnar med något som skulle likna kyckling men som såg ut som fettklumpar på pinnar istället. ÖH, käkade typ tre tuggor sen fick det räcka. Dra aldrig dit! Mår bara illa av tanken på vad jag fick på min tallrik.
& hon på bilden .. Ser inte det ut som weronika som gick i min klass? hahaha soft.

1 kommentar:

angie-san sa...

hahahahahah det liknar fan weronika! ut och hunta rävar du. dom är skitsöta. men lite småläskiga. snygga pjux du köpt också btw, i inlägget under. skopunkten har faktiskt fina skor! pusssi