måndag, april 13, 2009

världens tråkigaste brud

den som fick bemötas av mig idag på jobbet måste det ha varit riktigt synd om. var otrevlig, tråkig och på det hela lyssnade jag knappt på vad kunden sa. sa "va? va?" till allt typ, ajaj de får skylla sig själva helt enkelt. jobbar på mc donalds, vad hade de tänkt?

även en joel dök upp i drive in med samma beställning som vanligt. jag som fick gå ut med maten och han föreslog att vi skulle göra om helgen men först gå till tapaz och beställa shotbricka som innehåller 20 shots, han ville tydligen ha de starkaste tydligen och notan skulle han stå för, mr billqvist har ju tre jobb och cash, som han skröt om hahaha! ja, jag klagar inte. riktigt cp är han i alla fall, sen körde mongot iväg med rutan nere och sjöng "i've been looking for freedom!"

har varit så sur de senaste dagarna, no clue men tror det är mensen som spökar så att siga haha. men mitt dåliga humör är väl snart iväg och då kommer den riktiga paula fram igen. hur mycket saknar ni henne då? ;)

1 kommentar:

juggen som hatar dig sa...

hahaha fan vad illa att vara för dålig för mcdonalds paulie :( aj aj aj, lycka till i livet? HAHA <3
joel är bäst, vi hade hasselhoff-tisdag i skolan i förrgår, hahaha. du skulle vatt där, din jävla kommunalare :D

SAKNAR DIG FORTFARANDE & DU GÖR INTE NÅT ÅT DET? ska stena ditt fönster & cutta dina cykeldäck din fule fan! MRRRSH <3