måndag, april 27, 2009

kolla så kort hår jag har på den bilden - december 08

i fredags blev det en nykter utgång, ångrar att jag ens drog ut. var sjukt trött, men mc donald's satt fint kl halv 4 med nuggets haha nam nam.

lördagen var en finfin kväll. började hemma hos jeppe med en massa gott folk. han hade lagfest med grillning. kändes som sommar mmmm :) sen blev det massa öl, vin, fyllesnack med massa osv som en vanlig grillkväll haha. sen drog vi ner till stan och 01.30 var jag redan hemma hos daniella för jag klarade inte av mer haha. men lade mig ändå vid 04.30-tiden eftersom dannis pappa kom och fylletrada med oss och masserade mina fossingar. får alltid beröm för mina fötter ;D kanske mer mina tår haha . . & massa samtal förstörde min "skönhetssömn" dessutom. aja annars en riktigt bra lördag :D så den tackar jag alla för.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sjukt fint ditt hår var klippt där

Paula sa...

tack ;D ja för nu bara hänger det och har noll volym! hahah känns som man borde klippa det nu :P