torsdag, april 09, 2009

dagens dilemmor

dilemma 1: jag vet inte om jag ska börja äta kyckling och kött igen. känns som att det alltid blir massa krångel när man är hos andra, men får se. det enda jag kan bli sugen på är typ friterad kylling, köttbullar och spaghetti och köttfärssås haha. klart så finns det vegetariska köttbullar och vegetarisk "köttfärs" men ja, smakar inte likadant så klart. får se hur jag gör!

dilemma 2: pengarpengar. behöver pengar. så jävla mycket utgifter nu. har aldrig varit så här tom på pengar. har alltid haft pengar och nu har jag typ aldrig pengar? känns verkligen underbart . .

dilemma 3: är hungrig. ska jag köpa pasta hos min egna pastaman och sen sätta mig i norra hamnen eller käka hem? äeh, fuck det, käkar på stan - "de rige de kän" jajajajo visst . .

Inga kommentarer: