lördag, april 04, 2009

blattarnas paradise

helvete vad jag är trött. var ju ute igår med filippa och cliff från första början. drog till PL där det var riktigt roligt folk faktiskt och sen drog vi till zoo där det var sådär, musiken var inte lika bra som vanligt. slutet av utgångarna är nog de roligaste, för då är alla som fullast (dock var jag nykter. skeeetabra). man insåg ju vilka som är mongo på riktigt, alla visar verkligen sina rätta jag :D haha

idrott i morse och efter bara 3,5 timmars sömn så var jag ovanligt pigg. blev jobb vid 16.00 och sova har jag inte hunnit att göra, för jag har jobbat till 01.00 och schiesse vad mycket folk det har varit idag på donken. har dock kommit på att mc donald's STATTENA är babbarnas (blattar för er som inte förstår) och fettonas paradise. helt sjukt alltså. ska nog också börja hänga på donken haha.

jaaha, nu ska jag kolla vidare på american psycho för jag somnade mitt i hela filmen förra gången. måste se klart den, den är så sjukt bra! ciao mina kycklingungar

Inga kommentarer: