söndag, mars 15, 2009

le weekend

fredag: började med förfest hemma hos mig, blev bara jag filippa kim och linda. var lite segt i början men sjukt kul sen och mamma fick hjälpa oss alla fyra med något haha. jag bara klagade till mamma att jag var berusad och hon bad mig att inte dricka mer. sen blev det utgång och pl och bakom stod på listan och så blev det. men vafan hände filippa? filippa har en jävla ful video på mig när vi är på väg hem som inte ska läggas ut. or else, i will kill her.

lördag: började lite sent men tillslut begav vi oss alla hem till filippa. blev jag och floppan med 6 killar haha. pl och bakom stod också på listan men blev bara pl där vi tryckte i oss massa snacks mmm. sebbe var mongolid dock haha riktigt rolig och dampig igår som vanligt. helt okej utgång väääl. nu hade jag tänkt ta det lugnt i en månad. kanske :)

Inga kommentarer: