måndag, mars 30, 2009

haha c'mon

det blev ju inte mycket skola idag för min del. sket i de tre första lektionerna för jag inte orkade, är så sjukt trött på skolan just nu. bra tillfälle att bli det när det bara är två månader kvar haha. men gick faktiskt på japanskan, duktigt. saknade dock dig angie-san :D vi två är mästarna att inte vara på japanska lektionerna haha fyfan.

var även och besökte ralle på sjukhuset idag. man blir ju sjuk när man bara går in på sjukhuset? och jävlar vilka bitterfittor alla är som jobbar där, hilvedde haha fan inte lugna ju. ska börja jobba som clown på sjukhuset så de blir lite glada här i livet! gav chockladhjärtan och en tidning till mr.holm, han var ju snygg med bruten arm, utslagen framtand, blåmärken lite här och där, skrapsår överallt och lite stygn i läppen. ja helsingborg är inte normalt alltså ..

jag och kimpalainen hann även med projektarbete idag, ska ju in på fredag. hilvedde igen! vi hade dock en rolig konversation vid matbordet idag.
jag tilltalar kim skitkaxigt: eh kim, vet du vem jag såg idag?
kim: eh nej .. ?
jag svarar kaxigt tillbaka igen: linus!
tar någon sekund
kim: alltså jag var med?

haha inte lätt att ha alla hemma ibland! men fan vad trötta vi var. om ni ville veta kanske? jaja nu blev det mycket text. att ni orkar läsa haha. ciao and peace

1 kommentar:

your biggest fan sa...

vi orkar fan inte läsa, så tro inte det skank! hahaha. läser du ens min blogg nuförtiden? eller du har tröttnat på att förlänga ditt liv med ett gott skratt varje dag? HAHAHA.
stick & brinn & wszystkiego najlepszego z okazji urodzin <3