måndag, februari 16, 2009

bild från 2005 oh gud

det har inte precis varit någon givande dag idag om man säger så. kanske lite ändå om jag tänker efter ..

jag och linda blev klara vid halv 4 efter att ha segat och degat i femtio timmar, drog ner i stan och gjorde det vi skulle. mc donald's stod på listan och dåligt samvete fick vi efter att vi käkat det, men fyfan vad gott det var! haha mmm i'm lvoin' it
* blev även ett köp på stan som blev mina älskade armband från h&m som jag aldrig köpte förra veckan! men nu är de mina, kanske lägger upp bild på dem sen haha intressant va?

nu ska jag ner i stan med filippa olivia och sanna, bli väl fika eller något annat trevligt. är riktigt seg nu så orkar inget annat. ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar : Taaack ! ^^ Jasså, ja det är ju en tjejskjorta egentligen, men den är super ! Låter snyggt med brunt... mm;D

Anonym sa...

Svar : Taaack ! ^^ Jasså, ja det är ju en tjejskjorta egentligen, men den är super ! Låter snyggt med brunt... mm;D