onsdag, januari 07, 2009

lov (denna bild är tillägnad åt filippa hahaha)

Oh gud, vart ska jag börja . . Mitt sista vinterlov och det har varit underbart! Riktigt lyckat kan man verkligen säga om detta lov. Jag och Filippa har varit ute så mycket det bara har gått, haha jävligt galna utgångar säger jag bara.

Juldagen var fan ingen dålig fylla om jag ska vara ärlig. Skämde ut mig på jobb och det tog ca 20 minuter för mig att beställa min mat.
Dagarna efter juldagen var också finfina fyllor och bra utgångar där med!
Nyår, den stora dagen, min bästa nyår hittills. Vi började hos Elsa, 8 tjejer som hade otroligt kul och allt var perfekt. God mat, god stämning och de bästa tjejerna! Sedan blev det utgång och jag och Filippa drog till Bakom. Alltid hålla ihop, eller hur tjejen? ;) Fast så blev det inte den kvällen .. haha!
Annars har dagarna efter nyår varit mysmys och riktigt bra.
Sista utgången innan skolan blev nu i måndags faktiskt. Började hemma hos mig med några tjejer, riktigt roligt och trevligt och Bakom som vanligt. Sjukt kul men fyfan vad hände?

Tack så jävla mycket alla för detta underbara lov! Mest tack till Filippa som har varit min tvilling sen somras, och kommer förbli det ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

we gooo girl.
stången, vad hände ? :S haha.
älskar dig min tvilling. så jälva bra vi är <3