tisdag, januari 13, 2009

intressant inlägg . .

Bytte bilder där uppe på min blogg, tyckte det behövdes nu sen i somras haha. För förändringar är väl alltid bra, eller? :) I alla fall om de är positiva haha.

På tal om annat. Ställde klockan på 10 för att gå upp då och fixa här hemma lite snabbt och sedan börja plugga. Nu är klockan 18.34 för att vara exakt och det enda jag har hunnit med är att fixa allt här hemma och kolla en massa på tv, men har inte hunnit med att plugga. Nog bra? Har prov imorgon och måste göra färdigt svenskan. Äsch det fixar jag! Känns som att jag har så jävla mycket annat men egentligen har jag inte det. Tar i alla fall en dag i taget som vissa andra inte gör. Smått irriterad är jag idag också, på allt och alla. Fråga mig inte varför, händer även de bästa ;D Skämt å sido. Nu hade jag tänkt ta tag i den förfärliga filosofi boken och läsa igenom alla 30-40 sidor. Ciao!

Inga kommentarer: