måndag, januari 12, 2009

Fredag: Missade skolan pga utgång på torsdagen haha. Sjukt lyckat i alla fall! Drog först till PL och sedan stannade vi kvar där och därefter så efterfestade vi med de andra. Vid 03.30 blev det andra planer haha. Vaknade dock upp med världens huvudvärk och illamående men illamåendet kunde man hålla inne lite i alla fall. Haha fick sig några goa skratt under dagen och somnade till en stund och sedan hem för att ta det lugnt där :)

Lördag: Blev ju ingen utgång på fredagen så var halvt utvilad på jobb faktiskt, inte sovit så bra ;p
Blev jobb från 10.00 - 15.00 för er som bryr sig! Annars blev det en liten utgång här .. Drog först till Ponna med Johannes, började må skit först men det löste sig när vi drog till stan sen efter Ralle haha. Ponna drog till Bakom och jag drog till PL. Mötte trevligt folk där :)

Söndag: Jobb idag med, fast från 12.30 - 19.00. Var festsugen på jobb dock haha, men nej .. Sparar mig till nästa helg! Drog hem efter jobb, duscha länge som bara den mmm, bytte om till mys jadå. Och sen mös man bara, kallar jag bra söndag ;P Nu hade jag tänkt sova för klockan är 01.28 och jag ska upp om ca 5-6 timmar. God natt!

Inga kommentarer: