söndag, januari 18, 2009

bilder från gårdagen kommer senare

Igår var så jävla lyckat. Jag och Filippa + högklackat + hög musik = Kan ha kul vart som då! Älskar den tjejen, min lilla soulmate.

I alla fall. Gårdagen:
Den började hos Linda&Jennifer som hade 18års middag där det bjöds på massa cider och öl. Sedan kom mina favoriter Filippa&Linda dit, där vodkan korkades upp och fyllan kom smått men säkert fram haha. Sjukt kul! Drog ner till stan där vi fick stämpel på Tivoli för att sedan bege oss till Zoo. Sjukt go stämning och bra folk, hade riktigt kul där då jag även fick en extra-mamma! Blev tivoli sen vid 02 där man träffade Holenstein och co. Nog de sjukaste där igår? Haha sjukt kul hade jag och Filippa där med dem i alla fall. Annars kom man hem vid 04-04.30, varför tar det alltid så lång tid att gå hem på fyllan? Tack tjejer för igår! Och killar såklart . . Kärlek till Filippa&Linda. Peace out. Och förövrigt är min röst helt fucked up, helvete min hals! haha så går det när det har varit en bra utgång!

7 kommentarer:

Anonym sa...

kärlek till dig med, fast du är alkoholist :)

Paula sa...

Haha något fel på alkoholister eller? :( De behöver kärlek de med!

Anonym sa...

ja, av flaskan! my arms are open for you baby! kan köra rehab hos mig med filmkväll på fredag... INTEEEE

Paula sa...

HAHAHA tänkte precis skriva: Hell no att jag är hemma på en fredag! Ska ut då, eller nja. Jobbar så får se, ska ju upp tidigt och fixa innan Oasis dagen efter. Oh jävlar, det blir tungt

Anonym sa...

är det redan på lördag? :D:D

Paula sa...

Ja, på lördag :)

Anonym sa...

my soulmate (v)
ja, det var riktigt lyckat. varför alkolister ? :S