torsdag, november 06, 2008

riktigt bra dag! enjoy the text

Idrott som sista lektion och det var riktigt kul. Jag och Elisabethos som jag förövrigt bestämde var min twin, för jag alltid har velat ha det och pallade inte ha en syster så hon blev min twin istället haha, vi kom i alla fall i samma lag all the time och kom i bästa laget sen när vi hade fotboll. Oh vi är så bra! Gjorde mål dessutom, vill börja på fotboll :D

Sen ikväll har det varit helt jälva mongo konversioner med alla haha. Speciellt med Rickard, oh älskar den killen alltså. Haha kan inte sluta skratta åt dem.

paula sa:
men det är bra. kanske hon kan betala vårt bröllop också :)
Richie duschar som fan säger:
ja det är ju faktiskt hon som ska stå för det
Richie duschar som fan säger:
men jag betalar biljetterna till alla våra gäster till barbados
Richie duschar som fan säger:
så åker vi till fiji eller cook islands på honey moon, och där babe, oj oj oj, där ska vi svettas ;)
-
Richie duschar som fan säger:
haha vi klaffar bra honey
paula säger:
haha we're meant to be
Richie duschar som fan säger:
haha yes, när du har lekt av dig lite
-
Richie duschar som fan säger:
okej att du har goa tuttar och fina ögon men vad har du mer, EGENTLIGEN? ;)
-

Imorgon är det äntligen fredag och då blire utgång. Hoppas nu man kommer in, he-he.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha twin power <3

Paula sa...

haha yes my dear! :D