lördag, november 15, 2008

bild från gårdagen

Måste medge att min lördag ändå har varit rätt så bra. Nu ska jag vara lika tråkig och detaljerad som alla andra "bloggerskor/bloggare" är.

After work som jag försökte klara blev det snabbt hem och fixade sig för jag skulle till Väla med Thomas Robin Storgen aka Stollen för att inhandla ett par inneskor och så blev det tack vare honom så visste att Team Sportia fanns där medans jag inte visste vart affären låg. Där fanns mina kära skor, i min storlek oh lovely! Efteråt blev det käk som vanligt och nu på kvällen har jag skrattat som en jävla jude. Först på 2an var det Stand-up comic's med massa komiker och efter det var det den gudomlige komikern Chris Rock's standup-show "Kill the messenger". Har inte skrattat så här mycket på riktigt länge, detta gjorde min kväll. Fyfan vad underbar han är! Och nu, för att avsluta min lördag ska jag kolla på Pinapple Express.
Guten Nacht, euer Paula.

Inga kommentarer: