fredag, oktober 10, 2008

jag har inget liv

Kl är 01.01 och jag tänkte sova nu, men först ett inlägg i bloggen (;
Skola idag som inte var så ansträngande, började med tyska som är lätt som en plätt as usal, efter det håla i 3 timmar och sen idrottB då vi hade skridskor. Har längtat hela veckan haha nörd som jag är. Ägde i alla fall alla på isen idag (; Okej vissa killar var faktikst bättre än vad jag hade anat men jag fick 4/4 stjärnor av läraren och resten fick 3,5 stjärnor. Så det så! Slutade halv 3 och drog hem direkt och bytte om och åt. Stack till jobbet som började 17.00 och har haft så sjukt kul idag/ikväll faktiskt, ibland gillar man jobbet lite mer. Lirri och Jocke gör det lilla extra roliga där, thank God! Slutade 22.00 och är trött som en gnu för tillfället, ska sova nu så jag blir utvilad till imorgon. Börjar i och för sig 11.45 så det är chill, så god natt peeps!

Några videon jag bjuder på:
* Sexig kärring som visar way tooo much!
* Stabil hockeyspelare

Inga kommentarer: