onsdag, oktober 15, 2008

allt har en mening:

1. kim raggar på 92or och skriver att hon villa suga av och knulla dem osv haha
2. jag och kim är cp och dampiga varje dag i skolan
3. min mamma är bäst: hon ska måla om mitt rum på lördag, imorgon ska vi köpa massa saker till mitt rum; ska tydligen göra om mitt rum jadå! , fixat tid hos optikern, köpte även ett linne idag som inte passade så vi ska byta det imorgon, + att hon alltid ställer upp för mig och gör allt hon kan för att jag ska bli glad/nöjd. älskar henne, världens bästa mamma!
4. måste bli brun, har simning på måndag med boll och ledarskapen fyfan
5. ja livet leker, vad vet jag

2 kommentarer:

Anonym sa...

hey! det är ida, ja du vet? blond chej, som du aldrig gapskrattar åt utanför steak house! m, ja precis hon palo!!! har kimsenbollen börjat i din klass? pussey

Paula sa...

haha ja det gör hon :D:D:D:D:D