måndag, september 15, 2008

poussa maj


fredag: lagade mat med pinglorna och killarna. mys men trött som fan plus att alla var lite irriterade och kinkiga på varandra utan någon anledning. sen kom drickan in i bilden och alla blev nöjda och belåtna haha.

lördag: först jobb sen nattbowling with the same gang. jag vann, visste dock inte att jag hade en dold talang inom bowling. sen drog jag och johnnyboy hem till honom. jag somnade där direkt men han körde hem mig lika snabbt haha.

idag: bra dag på jobbet. nathalie är min nya favorit där, du är bra babe. "poussa maaj!"
sen hem och sen till richie och kolla film: get smart. hann även snacka lite med oliver i tele, du är mongo. naj du är bra du med :* helgen har varit bra som sagt! tack för den allihopa.

1 kommentar:

Anonym sa...

what happened to the other one?