onsdag, september 03, 2008

lite sommar hade inte varit felStannade hemma från skolan idag med men blev för uttråkad till slut så begav mig ner till stan. Schh! Men var tvungen att fixa en grej dessutom, handla den där gröna "utgångs-jackan" haha. Men det blev LITE mer än så. Mamma kommer döda mig men det är mina pengar och det är jag som får ta smällen om jag blir fattig så förstår inte varför hon lägger sig i. Sjukt nöjd med mina köp så nu har jag dessutom en outfit till på fredag :)
Har lagat världens godaste mat idag också:
* Koka och sedan haka potatisen i små strimlor
* Lägg paprika, körsbärstomater & soltorkade tomater på
* Vispa 4-5 st ägg, kryddor som ska ner: salt, peppar, timjan
och häll sedan det på potatisen och grönsakerna
* Sedan in i ugnen 20-30 minuter

Ska till Rickard vid 8 och chilla och mysa med min baby, alltså Uffe, hans katt haha.
Ska tvinga honom att mysa med mig, den jävla busen :)

Inga kommentarer: