söndag, september 28, 2008

helgen

fredag: var på ladies night hos linda där vi var 8 tjejer, härligt folk, got mad och bra stämning! efter det cyklade jag ina till sin boyfriend och jag drog ner till steak där jag träffade hela jävla helsingborg. fick faktiskt lite av en karatefylla då. vin vill inte göra en det bästa av hälsan. kom hem vid halv 5 i alla fall (fråga mig inte hur)

lördag: vaknar av huvudvärk och fyfan det hade jag nästan konstant denna dag. släppte vid halv 5 då jag hade käkat pizza namnam. sen blev det jobb från 17.00 - 21.30. sen hem till filippa där det sög så drog igen efter en timme.

söndag: insåg nyss att jag fick två samtal igår som jag inte ville att båda skulle ringa på samma kväll haha. vaknade för en timme sen och måste medge att det har varit sjukt skönt att sova ut. börjar jobba kl 18.00 - 22.00 så måste plugga lite innan :) ciao nu ska jag käka.

ps haha fick ett mail nyss av DP där det stod "jaja, same town dif. venue. Sprag på din mamma idag, kul att hon, som hon uttryckte det, vet om att jag och du 'festar tillsammans'. Heja HIF. Puss" hahahaha

Inga kommentarer: