söndag, augusti 24, 2008

skitful bild men den bjuder jag på.
Igår var jag tröttare än tröttast. Kom hem vid 13.00 och sov fram till 21-22.00 typ, det behövdes efter en hård natt ;) Var även bakis fast inte så bakis som jag brukar vara, tur det! Efter lite kämpande med min bakishet så drog jag hem till Johanna där även Filippa var, sen kom lite folk och de drack där - inte jag. Vid 01-tiden drog vi ner till stan där jag träffade sjukligt mycket folk. Hade dock roligast med Richie och Olof haha längesen jag skrattade så mycket! Och det tackar man för, kom hem vid 04.00 i alla fall och fråga mig inte hur.

Idag fick jag sms av bartendern på swea och han undrade om vi skulle kolla film idag, nä tack haha not today. En annan gång gubben. Måste städa lägenheten lite, dags för det känner jag. Sen får jag se vad som händer, kanske blir swea ändå haha. Ciao!

Inga kommentarer: