fredag, augusti 15, 2008

bra avslut

En bild säger mer än tusen ord, eller hur säger man? haha
Sjukt jävla underbar gårdag.. igen! Ett bra avslut på mina utgångar, riktigt bra. Går inte att förklara, allt hände. Verkligen allt haha. Och tack robin (bartendern på swea) att du fixade in mig gratis! :D
Först hade jag förfest med hela jälva helsingborg i min lägenhet haha, riktigt jävla kul var det. Sen vid kvart i 12 drog vi ner till swea och där var också riktigt mycket folk, helt underbart. Träffade även richard markus jacob och dom där inne :) träffade fan alla där. Oh så kul jag hade, går inte att förklara. Så hade jag min väska i baren så när swea stänger ska jag få den så stoppar robin (bartendern) ner en vit lapp, jag bara: vad är det? han: det får du se ;) så står det hans nummer haha. Så jälva go är du! Men i alla fall, vill tacka alla för igår :)

Inga kommentarer: