onsdag, juni 18, 2008

vettigt?

Har faktikst inget vettigt att skriva i min blogg längre känns det som. Och om jag har det så orkar jag inte berätta om det därför rabblar jag bara upp en massa saker nu. Tråkiga saker helt enkelt.

Jag vill ha lite mer hat i min blogg, får ta och införa det. Men eftersom jag inte är en "hat-person" så kan det bli lite svårt. För ni som känner mig vet att jag kanske har en som jag OGILLAR (och det är knappt det), jag hatar ingen. Jag borde bli president eller något. Nä, men kom på att jag ogillar fler och fler. Fast det var när jag kollade andras bilddagböcker nyss, från klassen faktiskt :) Haha I'm so bad! Men Linda borde gilla detta som skrivs nu. Ciao

3 kommentarer:

L sa...

hahahahahahhaha! GO PAULA :D

Anonym sa...

BAJSKORV?

Paula sa...

vadå bajskorv?
-duja :D