måndag, juni 02, 2008

läs

Jag mådde bra idag. nä bättre. bra helg
nu ska stollen skriva om sin dag:
"Idag vaknade jag upp i ett polackat hus! Kändes lite konstigt men jag tog ändå mig ett glas vatten. Det smakade bra. Efter jag druckit upp vattnet så tog jag lite mouse. Det smakade inte så bra. Efter det så hittade jag en polack, jag tog med mig henne och gick till stranden. På vägen till stranden köpte jag mig en fin solstol, den var blå hehe. Vi solade och badade och sånt. Jag träffade även en del vänner på stranden, det var trevligt att prata ut lite. Jag pratade bl.a. med Bojjo, han var hungrig men jag gav inte honom någon mat hehe. Sedan drog alla så vi gick till NHP och köpte varsin pizza. Vi gick tillbaka till gröningen och satte oss för att äta våra pizzor. Jag åt en altono(pizza med tonfisk, blöää), polacken som följde efter mig tog sig en margarita med nån ostsås. Hon gillade faktiskt den men den såg inte så frestande ut eftersom att någon spillt dill på den. Sedan chillade vi på gröningen ett tag, jag träffade paddan haha, han var nyrakad och såg ut som en liten nazizt. Sedan walkade vi vidare hem till mig för att se parlamentet, det var faktiskt väldigt spännande hihi. Sedan såg vi GSE, den var ju lite små trevlig så att säga. Nu sitter jag här hehehehe." / Robin Storgren 20080602

Inga kommentarer: