lördag, maj 17, 2008

coldplay till stockholm och copenhagen!

var på husensjö först med några, sen blev det film "blades of glory" haha älskar will farell och jon heder! sen träffade jag en inte så nykter john. vi drog hem till honom och glodde film och john mös med mig också (läs: våldtog mig) haha. fast jag stoppde det, sen däckade båda två på direkten.

imorse var båda cp trötta och vi drog in till stan. john förväntar sig ett hångel av mig ikväll "men kom igen, vi är ju polare så varför inte?" haha mm - just därför baby. i alla fall, VAD HÄNDER IKVÄLL?

I ALLA FALL.
fick höra nyheten imorse av ido (som för övrigt åker till costa idag buhu, sup för mig med! som du har lovat), nyheten var alltså att COLDPLAY ska till stockholm och copenhagen i höst. oh my god, jag började seriöst gråta. jag, tänk, lilla jag ska få se min älskade chris martin till slut. och kom nu inte och säg att ni älskar coldplay/chris martin mer än vad jag gör för det gör ni inte. hell no! oh fyfan vad underbart! det har gjort min dag :) typ,

Inga kommentarer: