söndag, mars 16, 2008

video på youtube

igår var en speciell gårdag haha. först äta med mamma och några gäster, börja med lite vin redan där hemma därefter tog man sig till stollen. blev öl och ännu mera vin där och lite rund om fötterna började man bli haha. sen kom folket, mycket trevligt faktiskt. vid 12 tiden drog vi till mig när min mamma och hennes gäster hade förfestat klart! inte lönt att vi drog hem till mig för vid 03.00 drog vi hem till stollen igen. alla käkade upp min matt här hemma haha, niklas och henry deckade, vi andra chillade och söp ännu mer vin som mamma sa att vi fick öppna och linus var allmänt cp. när vi var hos stollen var linus ännu mer cp haha och alla bara flabbade som fan. jag gillare. deckade vid 06 nån gång och sen upp vid 11 igen.

imorse: öeh haha man var ju inte världens snyggaste precis. kände mig som månnie typ, HAHA skoja darlin' (v) linus var cp igen, förvånande va? har spelat in honom så ska lägga ut videon senare så ni kan kolla den! sen drog vi för att käka innan vi skulle hem. niklas hade beställt pizza men dom hade glömt skinkan haha. bra gjort. och nu sitter man här, ska snart på middag med en massa. pouss

1 kommentar:

Anonym sa...

HAAHAHAHA FUCK YOU! pallar inte dig pääu :D jag e sniiiiiig som snigeln? :( åk inte, jag har ångrat mig. stanna här & ta mig till luftkuddeland ? HAHAHAHAHAHA. harregud ;*