fredag, mars 28, 2008

malmöe

& som ni ser gott folk har jag ändå lyckats få lite bränna i norge va,
eller i alla fall på kinderna och näsan resten är el vito

nu är klockan mer än 00.00 så ny dag alltså. smart där ja.
alltså blir det att jag filippa och mongolid-kim var i malmöe igår. jag skulle inte med från första början men handlade ändå mest av oss haha. köpte as snygga nike shoes, väska och tröja på monki och ett par brillz, riktigt najs dom med! jag är mer än nöjd med mina inköp men nog mest pank av alla för tillfället. aja, lever bara en gång som sagt! & thanks for 2day, har haft riktigt kul :)

& på tal om annat, så är helsingborg jävligt litet. - no shit sherlock! i alla fall, träffade mitt oasis-fan på bussen ikväll haha. memories från i somras säger jag bara, tisdagsklubben på tivoli. gud sjukt najs ;D

Inga kommentarer: