söndag, mars 09, 2008

har inte skrivit nu på ett tag men har inte haft tid.
är ni mig en helg förstår ni mig haha, skämt å sido.

fredag: sjukt lyckad kväll. förfest hos ogge med några, sen hem till anton åberg och bli ännu fullare än vad man var. träffa alla som man inte träffat på ett tag! fylleringa mamma och hon till mig, love you haha. fyllemat på mc donald's med stollen, raae och arash. hemma vid 04.00

lördag: upp vid 10 på morgonen. mot malmöe med mutter! bakis som fan men kunde gå haha. träffade o&d där nere dock. sen hem till brorsan och hans tjej som var bakis haha. alla var bakis förutom mamma. mysa där lite och sen hem vid 19.30.
drog sen till jonte där olympia-barn var. sjukt seg men trevligt ändå. hemma vid 04.30 typ men gick och la mig vid 05.30. bra där paula, bra.

söndag: vaknade vid 13.30, hade inte bangat att sova längre men skulle ju fika med favorit forna-jugge månnie hahaha på mezo vid halv 3. satt och snackade en jävla massa och hade allmänt kul som vanligt, kommer leva i 100 år bara för jag skrattar så mycket när jag är med dig haha. du är sååå bra! är hemma nu och skulle egentligen ta en powernap men jacob ringde nyss. ska dra till honom och se på hans nya bil! :) det var allt för mig,

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha paulie, du är bäääst! kommer leva världens längsta & lyckligaste liv med dig vid min sida :D:D:D HAHAHAHAAHA! copenhagen next för dig mig & jeni! "JAG HAR ALDRIG SPYTT I KÖPENHAMN!" HAHAHAHAHA <3<3